Terugbetaal- en retourbeleid
Maatwerk, met zorg speciaal voor jou gemaakt
Bij Horrenwereld maken we elk product op maat – precies volgens de afmetingen en specificaties die jij zelf opgeeft. Of het nu gaat om een inzethor, een plissé hordeur of een gordijnhor: jouw bestelling wordt speciaal voor jouw situatie geproduceerd. Geen voorraad, geen standaardmaten, maar maatwerk. En daar zijn we trots op.
Daarom is retourneren helaas niet zomaar mogelijk
Omdat jouw product speciaal voor jou gemaakt wordt, kunnen we het helaas niet retour nemen als je bijvoorbeeld spijt hebt van je keuze, een andere kleur had willen bestellen of een fout hebt gemaakt bij het opmeten. We hopen op je begrip: we kunnen het product namelijk niet meer aan iemand anders verkopen. Dit is ook wettelijk vastgelegd. Maatwerk valt buiten het wettelijke herroepingsrecht (artikel 6:230p sub f van het Burgerlijk Wetboek).
Wanneer is retourneren wél mogelijk?
Uiteraard zijn er situaties waarin retourneren of terugbetaling wel aan de orde is. Bijvoorbeeld:
-
Je hebt een beschadigd product ontvangen
-
Het product wijkt aantoonbaar af van wat je besteld hebt
-
Er is sprake van overmacht (bijvoorbeeld vertraging of een fout vanuit onze kant)
In dat geval zorgen wij natuurlijk voor een passende oplossing: kosteloos herstel, vervanging of terugbetaling – net wat nodig is. Want tevreden klanten vinden wij het allerbelangrijkst.
Twijfel je? Neem even contact op
We willen graag dat je blij bent met je aankoop. Twijfel je ergens over tijdens het meten? Of weet je niet zeker welk type hor geschikt is voor jouw situatie? Neem gerust even contact met ons op voordat je bestelt. We denken graag met je mee om fouten te voorkomen.
📞 Bel ons: +31 6 43 28 37 78
📩 Mail ons: info@horrenwereld.nl
📐 Bekijk ook onze meetinstructies op de productpagina voor extra hulp.